Sunday, April 3, 2016

Mitsui Outlet Park KLIA

Mitsui Outlet Park..dari Japan
Aku tak pernah tau pun kewujudan Mitsui Outlet Park ni walaupun aku selalu jumpa sign board dekat KLIA ni bila aku turun dari flight dan ambik teksi ke KL.  Cuma baru-baru ni kawan aku yang ajak aku singgah Mitsui ni sebab flight aku delay.  Terletak berdekatan dengan KLIA, Mitsui ni berkonsep macam JPO tetapi Mitsui ni international outlet daripada Jepun dan ada outlet dimerata tempat termasuk Jepun dan Taiwan. 

Deretan outlet dengan pelbagai jenama mewah
Kalau dari KLIA ada free shuttle ke sini dan kena refer reception counter di KLIA dan kalau drive memang dekat sangat. 
GPS  2.76043 / 101.68769

Kawasan dia agak luas dengan parking yang banyak
Kalau tanya aku berbanding dengan JPO, jenama di sini taklah se gah yang ada di JPO tapi jenama yang di jual agak branded.  So, kalau kau orang flight delay ambiklah free shuttle dan singgahlah ke Mitsui Outlet Park KLIA. 

No comments:

Post a Comment