Wednesday, November 19, 2014

Johor Premuim Outlet (JPO)

JPO yang terkenal di JB
 Orang kata kalau ke Johor tak sah kalau tak singgah ke Johor Premuim Outlet atau JPO.  Terletak di Kulaijaya dan berpandukan Waze dari JB, aku sampai ke sini.  Buat apa aku ke sini? Tah..aku pun tak tau! 
Banyak jenama antarabangsa ada di sini..siap cash atau card je
Bila aku sampai agak ramai orang di sini terutamanya dari Singapore.  Jenama-jenama antarabangsa semua terdapat di sini dan yang tak penah dengar pun ada.  Harga jangan tanya lah..ni bukan pasar malam, ini JPO yg cater untuk orang yang mampu dan buat-buat mampu! 
Antara jenama popular kat sini
Aku masuk beberapa kedai..time ni ada sales atau year end clearing sales.  Aku tengok jam Swatch memang murah dari harga di shopping complex.  Masuk kedai Hush Puppies pun ada sales kasut, diskaun sampai 70%.

Selain kedai pakaian, kasut dan jam tangan terdapat juga kedai menjual coklat dan food court.  Kalau ke sini kita hanya pusing-pusing dalam bangunan 2 tingkat ni saja pasai sekitar JPO ni tiada apa-apa pun.

Hampir sejam pusing-pusing tengok manusia dan beli kasut Hush Puppies, aku pun chow! Sebelum keluar, jangan lupa bayar parking RM3 flat...


No comments:

Post a Comment