Thursday, September 1, 2016

Nurul Ikan Bakar, Sg. Petani

Restoran dia besaq..
Nurul Ikan Bakar ni memang dah terkenal di Penang, restoran yang terletak di tepi Penang Bridge berdekatan dengan Jetty Jabatan Laut.  

Tapi sekarang di Sungai Petani pun dah ada restoran ni, besaq betoi restoran dia.  Full address:

Sungai Jagung, Sungai Petani
GPS : 5.656089/100.465797
HP : 012-4893315



Banyak meja untuk dipilih..


Kawasan parking dia pun lapang. Pelbagai jenis meja disediakan..nak yang atas, yang bawah, yang bersila pun ada..banyak betoi meja yang disediakan untuk pelanggan.  Isu tak dak meja rasanya tak terjadi di restoran ni kecuali time very peak time macam bulan ramadhan ke..






ada beberapa cawangan sekarang..



Menu dia jangan cakaplah..pilih saja ikut citarasa.  Nak yang ala-carte pun ada..nak yang set hidangan pun ada..













Menu siakap bakar..

Since dah nama restoran ikan bakar, aku pun orderlah favorite aku..ikan siakap bakar untuk 4 orang makan. 

Service pun kira bagus jugak, dok sekejap dah ada pelayan datang tanya..









Bil untuk 4 orang makan..



Dah kenyang, time bayar..Ni bil yang aku kena bayar.  Siakap tu memang besaq, cukup untuk 4 orang makan. Yang lain-lain tu aku order untuk 2 orang makan saja..kalau tanya aku tentang rasa dia, mungkin ikan dia kurang sikit dibakar. 

Tomyam dll rasanya ok jugak..hampa try sendirilah kalau hampa mai Sungai Petani ni..

No comments:

Post a Comment