Sunday, January 28, 2018

The Royal Paradise Hotel & Spa, Phuket

Hotel ni terletak di tengah town Phuket
Hotel ni aku booked melalui Agoda dengan harga RM613.95 (all-in dengan breakfast 2 pax) untuk bilik Deluxe-Balcony untuk 2 pax selama 2 malam (check-in 4/12 & out 6/12/17).  Since hanya untuk 2 pax, aku nak seludup 2 anak teruna aku masuk lepas checked-in.  Tapi bila dah check-in, rupanya pihak hotel ni upgrade bilik aku ke suite di tingkat paling tinggi.  Bilik suite tau lah..punya besaq sampai ada 2 TV disamping ada hall dan pantry asing.  Macam tuan besaq lah aku selama duduk kat sini..

Address penuh hotel ni:
135/23 Rat-U- Thit Road
Patong, Phuket
83150 Thailand
+6676340666

Walaupun hotel ni terletak ditengah town Phuket tapi kedudukannya agak terceruk sikit iaitu bukan di main road tapi nak ke kompleks Jungceylon atau pi tengok setan-setan di Bangla Road hanya berjalan kaki.

Bilik aku yang di upgrade ke suite

Siap ada hall lagi..
Swimming pool hotel ni terletak di belah hotel (bangunan parking) dan ada satu restoran pakistan di hadapan hotel.

No comments:

Post a Comment